fredag 10. oktober 2003, 19:59, skrev Axel Bojer:
.. og switch -s nettverksveksler switch -v veksle duger ikke?
Dette er en skikkelig gode oversettelse! Som gammel sambandsoffiser husker jeg godt feltvekslerene vi brukte i militæret. Nettverksveksler er mye bedre enn Nettverkssvitsj.
- K