Petter Reinholdtsen via l10n-no skreiv 22.05.2026 15:14:
Jeg synes det er bra du har beholdt depot som oversettelse av repo/repository.
Er det ikkje, i denne samanhengen, vanlegare å kalla det «pakkebrønn» på norsk? Det er òg det som står i fellesordlista.
Når det gjeld Git-samanheng, er eg einig i at «depot» er bra.