Tysdag 30. juni 2009 skreiv Eirik U. Birkeland:
tracker → sporar
kanskje "oversiktstenar" kan duge?
Ja, det er greitt for meg. Kva synest andre?
Greitt nok, men kva med eit eller anna med «sentral» i seg? Filsentral elns.?
Eg har òg tenkt på eit anna ord … Kva med «bolk»?
"bolk" er ikkje så dumt. kanskje litt framandt på bokmål?
Vel, det er då «bolk» som står oppført fyrst som omsetjing for «section» og som eg veit vert brukt i bokmålsversjonen av OpenOffice.org, så eg trur ikkje det skal vere noko problem. Er det andre som har innvendingar mot «bolk» som omsetjing for «chunk»?
Eg likar ikkje so godt «bolk». Går det an å rett og slett kalla det «del»? «Downloaded chuks» vert for eksempel til «Nedlasta delar».
Det som då står igjen er å finne ei god og dekkjande omsetjing av «peer» …
«Deltakar» er vel OK.