Hei
WLUS er svært viktig å få ferdig omsett før vi gjev ut 1.0. Eg reknar med det framleis vil bli nokre endringar på strengar, men det er viktig å halde omsetjingane oppdatert. Så eg oppfordrar bokmålsmaurane til å setje igang arbeidet.
Det er kanskje litt vanskeleg å finna fram til WLUS. Det er gøymt i ei grein i cvs'en til skulelinux. Her er framgangsmåte for å finne fram: cvs -d <brukarnamn>@cvs.skolelinux.no:/var/lib/cvs co -d wlus -r from_wls_20031110_BRANCH skolelinux/src/webmin-ldap-skolelinux
Filene finn du på: wlus/po/
Nynorskomsetjinga er oppdatert.
Helsing Håvard