søndag 03 april 2005, 17:27, skrev Terance Edward Sola: | Noen som er uenige i at f.eks. Omstart blir oversatt for reboot på | fellesordlisten? Og hvis ikke, er det noen som har mulighet til å gjøre | det?
Behøves ikke. I ordlista står det allerede: reboot -> omstart. Og jeg tror det har stått der en stund ... (Uten at jeg skal si jeg kan den på rams :-)
-Axel