* Axel Bojer axelb@start.no [020726 14:48]:
fredag 26. juli 2002, 16:46, skrev Axel Bojer : l Hei! l Vet noen hva alfa- og betafordeling er? l (F.eks som i: The value for which the beta distribution is to be calculated.) l ? l l Axel
.. og som i alfa/beta -parametere som i:The Beta parameter of the Beta distribution ?
Husker ikke akkurat hva det er, men husker begrepene, så det er nok bare å gjøre en ganske direkte oversetting her.
Eivind