On Wed, 2005-07-20 at 21:43 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Eg strevar med bøying av verb til KVocTrain. Kva heiter verbtida «past progressive» på norsk?
denne tida har vi ikkje på norsk, men det heiter "progressiv fortid" eller "progressiv preteritum" viss det i det heile tek vert omsett, sjå t.d. http://www.uio.no/studier/emner/hf/ilos/ENG4108/
dette lærte vi i folkeskulen for 20 år sidan:
infinitiv: køyre imperativ: køyr! presens: køyrer presens perfektum: er køyrt preteritum: køyrte perfektum: har køyrt (perfektum partisipp: køyrt) (presens partisipp: køyrande) pluskvamperfektum: hadde køyrt 1. futurum: vil/skal køyre 2. futurum: vil/skal ha køyrt 1. kondisjonalis: ville/skulle køyre 2. kondisjonalis: ville/skulle ha køyrt
men dette er sjølvsagt utdatert. det er vel verdt å lese "Grammatiske termer til bruk i skoleverket": http://www.utdanningsdirektoratet.no/dav/bd1dda710e.pdf