j
k
j a
j l
Axel Bojer wrote:
Hva med å ta det på søndagen kl. 17:00 til 18:00.?
Det for passer bra for min del. Eneste minus er bare at det er litt lett å glemme å møte opp siden det er en fridag/familiedag ...
Espen Talberg
Back to the thread
Back to the list