[Håvard Korsvoll]
Hei, kan vi utsetje møtet ei veke? Eg skal flytte denne helga (til Fagernes) og er heilt sikkert ikkje på nett på mandag. Breibandet blir installert på tysdag. Men om det vil vere operativt med det første er høgst usikkert.
Jeg er fleksibel, og hvis det er bare meg og deg, så blir det litt trist uten deg. :)
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Det er fint, da skal jeg gjøre det samme :-)
Axel