mandag 04 april 2005, 13:45, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes: | Sundag 3. april 2005 19:58 skreiv Terance Edward Sola: | > Driver og oversetter installeren til Ubuntu og kom over et nytt | > uttrykk. Multiseat setup er når maskinen er satt opp for og ha mange | > brukere samtidig. (Med hver sin skjerm, mus og tastatur) | > | > Kunne godt tenkt meg og fått dette og på fellesordlisten. Det eneste | > ordet jeg kan komme på egentlig er flerbruksoppsett. | | «Fleirbrukaroppsett» i så fall, men sjølv det er vel litt misvisande. | for dette er vel noko anna enn det me tradisjonelt tenkjer på som eit | fleirbrukarsystem? Så vidt eg skjønar, er det snakk om fleire sett | skjerm/tastatur/mus på same maskin, på same tid.
Hmm. Da bomma jeg visst på denne også, må ha lest for fort ...
| Eg kjem ikkje på noko like kort og fengande som det engelske uttrykket, | men kanskje «Oppsett for fleire arbeidsplassar» kan duga?
Men tvetydigheten er vel ennå der? Kanskje noe med samtidig? Flere samtidige brukere («oppsett for flere samtidige brukere» blir voldsomt langt, men ...). Flerstols-oppsett :-D
Mvh Axel Bojer
| Ubuntu brukar vel Debian Installer, stemmer ikkje det? (Det meste såg | iallfall velkjend ut sist eg installerte Ubuntu.) Du har vel kontakta | dei som er ansvarlege for Debian Installer-omsetjinga, slik at me | unngår dobbeltarbeid? | | Med helsing, | Gaute Hvoslef Kvalnes | | _______________________________________________ | i18n-no mailing list | i18n-no@lister.ping.uio.no | https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no