* Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no [2005-08-23]:
On Tue, 2005-08-23 at 16:01 +0200, Hans F. Nordhaug wrote:
Samtidig ordnet jeg det slik at det er løpende nummer istedenfor hopp og sprang. Dermed blir det også mye lavere nummer etter "destHeader". (Det høyeste nummeret er nå 64 mot 1037 eller noe sånt før.)
vil ikkje dette føre til at halvparten av URL-ane vert feil viss du legg inn eit nytt punkt midt inni?
Et godt spørsmål - og svaret er ja. Men akkurat slik var det før min endring også. (Les javascript-koden eller spør meg privat for detaljer.) Nå er det i alle fall samme lenke i alle nettlesere på samme tid :-)
Men poenget ditt er svært viktig - de interne lenkene endres når vi legger til nye Hn-tagger. For å filse det må vi enten begynne å lage innholdsfortegnelsen selv eller skrive om javaskriptet slik at det bruke selve navnet på headeren som name-tag istedenfor en (flyktig) numerisk verdi.
Hans