Ein liten feil i Pology? Vi blir tilrådd å bruke «→» (høgrepil) mellom menyinnslaga. Dette blir i Pology vist som «?». Dersom dette er ein verkeleg feil, går eg ut frå at han er lett å rette opp. Skriv «verkeleg feil» fordi eg køyrer Pology på Windows/Cygwin. Det hender at Cygwin på ha litt hjelp for å emulere Linux fullt ut med omsyn til teiknsett og andre ting.
Helsing Kolbjørn Stuestøl