Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1029778293.3d612b7569923@epost.start.no:
Så greit ut. Så du hadde merka noen som «grei». Det er altså de du synes duger?
Det er dei som er endelig og perfekte. Dei treng me *ikkje* stressa med å forandra/forbetra.
OK. Men kanskje nokre *heilt* andre namn for dei andre?
Vel, gjerne det. Selv slapp jeg litt opp for inspirasjon. Dessuten er de så like, at jeg ikke helt ser stor mening i å navngi dem;
Vel, det er ikkje stor meining i å namngje fargane i det *heile* tatt. Ein vel vel fargane ved å trykka på dei, og ikkje etter namn (håpar eg!).
Som sagt, kom med forlag.
Eg skal. Får vel ta turen innom ein fargehandel sjølv, snart.