Den 15.01.2013 12:18, skrev Kolbjørn Stuestøl:
Takker for svara.
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline
select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kanskje ikkje heilt tydeleg formulert spørsmål. Eg har forstått det slik at dersom programmet blir køyrd på ein Mac, vil kommandoane generere teksten «Option +Shift+click» og på ein PC «Alt+Shift+click».
På andre fora har eg fått til svar at tasten kan heite «Eple» (eller «Apple»), «Command» eller «Cmd», med dei to siste som offisielle namn. Eg vel å halde meg til desse. Altså «Command» og «Cmd».
Command er den som er plassert der Alt-tasten er plassert på "IBM"-tastaturer. Option-tasten er plassert ved siden av. Command blir ofte kalt Eple- eller Apple-tasten fordi den en gang i tiden hadde Apple-logoen. I dag har den severdighetstegnet (som brukes i trafikkskilter). Command tilsvarer Ctrl i funksjonalitet, men Ctrl finnes også på Mac-tastaturer, men er lite brukt til snarveier.
På Option-tasten står det Alt og Option: https://www.apple.com/uk/keyboard/
Fekk også ei lenke til http://mac1.no/switch
Kolbjørn
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no