Kolbjørn Stuestøl:
PS: Kan du la være å topposte og heller flette kommentarene inn under spørsmålene, eller slette hele forrige posting? Det gjør svaret lettere å lese, og kortere :-)
Skal forsøke, men som du ser, vil ikke programmet mitt alltid merke av hva som er gamle og hva som er nye innlegg, selv om det er innstilt til å gjøre det. (Har sikkert noe med ulike formater i de ulike e-postprogrammene å gjøre).
Det har 1) iallfall med at du brukar kanskje det minst eigna e-postprogrammet til å delta i diskusjonar med, Outlook Express, som glatt overser alle relevante standardar her, 2) trulig med at du har kryssa av for 'Quoted Printable' (sjølv om dette i teorien ikkje skulle ha noko som helst å seia) ein eller annan plass.
Det finst for øvrig mange gode frie e-postprogram. Men viss du *insisterer* på å bruka Outlook Express, bør du gjera deg sjølv og dei som leser det du skriv ei teneste og installera OE-QuoteFix http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/ som rettar opp det meste av problema, og gjer OE til nesten brukbart til å lesa og skriva e-post. Det Microsoft ikkje har klart å retta på fem år klarte ein privatperson å fiksa på nokre dagar.
Det er for øvrig heilt umulig å sjå kva det er du har skrive og kva andre har skrive i innlegget din. Ta ein kikk http://antibiomatika.net/usenet/quoting.html for tips om formatering.