-----Original Message----- From: Andreas Landmark To: 'i18n-no ' Sent: 03.12.01 23:03 Subject: Re: [i18n-no] kcmlanbrowser er ulike i nb og nn
At 03.12.2001 21:51, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
-----Original Message----- From: Andreas Landmark To: i18n-no Sent: 03.12.01 11:37 Subject: Re: [i18n-no] kcmlanbrowser er ulike i nb og nn
Mye av det som i dag kalles daemons er jo på mange måter blitt tjenere ettersom tjener+klient modellen har tatt over det meste som er...
Dobbeltydinga server=tenar og daemon=tenar kan kanskje vera
forvirrande. Er 'bakgrunnstenar' eit brukbart ord?
Er ikke det «smør på flesk» hvor mange tjenere er ikke bakgrunnsapplikasjoner?
Jau, det kan godt henda det er smør på flesk. Eg er på tynn is teknisk sett, men er ikkje ein daemon vanlegvis 'meir' i bakgrunnen (meir usynleg) enn ein server? (Det må jo vera ein grunn til at det er to ulike engelske ord, eller?)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes