On Wed, Aug 07, 2002 at 04:31:08PM +0200, Tonje Ostby said:
onsdag 7. august 2002, 14:13, skrev du :
On Wed, Aug 07, 2002 at 02:01:57PM +0200, Tonje Ostby said:
Hei! Er det noen som vet hva en inequation er for noe? equation er jo ligning. Som i: The neq icon or command inserts an inequation with two placeholders.
Ulikskap (ulikhet)? (Og equation betyr då sannsynlegvis likskap også. = og != (eller sånn = med loddrett strek gjennom.)
Kanskje ulikhetstegnet? ...setter inn et ulikhetstegn med to plassholdere?
"...setter inn et ulikhetstegn med to plasser [plass for to tall]" ?