tirsdag 14 juni 2005, 01:35, skrev Hans F. Nordhaug:
Da sier jeg takk til Petter for svar. Jeg leser i alle fall debian-i18n og kan selvfølgelig være en koordinator hvis ikke andre melder seg. (Jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hva det innebærer å være koordinator...) Vet noen om Bjørn Steensrud fortsatt er aktiv?
ACK.
Men jeg har bare sett på KDE-delen og ikke holdt meg oppdatert på andre sider, fikk en mail fra Christian om aptitude som nå er besvart med ny oversettelse.
Koordinering kan jo f.eks. være å synkronisere D-I med skolelinux-CVS? Det ligger noe tilbake her, tror jeg -
Bjørn