On 2004-02-11 21:49:27 +0100, Runar Ingebrigtsen said:
Joda, det var bare i en spesiell sammenheng jeg trengte et alternativ. Jeg bruker søppelpost.
Dei greiaste omsetjinga av spam er absolutt søppel, men i somme tilfelle passar skrot veldig bra:
Postnissen leverer posten din og skrotnissen fjerner søppelposten :)
(altså spamd)