fredag 17. juni 2005, 12:56, skrev Petter Reinholdtsen:
[Axel Bojer]
Det fungerer dårlig i det norske ordsystemet: de flamberte (hverandre?)? en flambering?
Jeg synes det høres bra ut, jeg. :)
De hadde en flammmefest på no.general, og flamberte hverandre. :)
Høres helt søkt ut synes jeg :-)
I motsetning til flamewar, mener du?
Da måtte det i såfall vært flammekrig, det blir litt mindre søkt, men fortsatt ikke like umiddelbart forståelig som «nettkrangel», jeg synes det bør telle mest, at det er lett også for utenforstående å straks være «med»:-) Jo færre spesialord jo bedre synes nå jeg. Fagordfantasien har gått for langt synes jeg, ingen har oversikt over *alle* ordene. Nok om det :-)
Mvh Axel