On Wed, 2004-01-14 at 15:07, axelb@skolelinux.no wrote:
At 14.01.2004 00:22, Knut Yrvin wrote:
du har litt pussig siteringsstil, Gunnhild forsvann sidan du ikkje tok med ei slik linje.
Bra forslag, selv om jeg må tenke meg om en stund før jeg skjønner ord som «tekstetterligner» (men tekstemulator er vel ikke noe bedre i den forstand).
Eller hewrmer, når vi først er i dette hjørnet. Teksthermer er vel like fortåelig? (a la hormomhermer :-)
kva er ein tekstemulator? er det terminalemulator de meiner?