fredag 13. september 2002, 21:57, skrev Axel Bojer : | ... Og hva sier vi til «slot» Så Noen (Gaute?) hadde prøvd med «skuff». Det | gjelder vel f.eks pcmcia-inngangen. Kan vi bare kalle det en inngang? Eller | finnes det noe bedre ord? | | Axel
... og hva med «cardbus»? Det heter jo PCMCIA-kort, og pc-kort. ... (Dette gjelder fila «klaptopdaemon.po», hvis noen lurer ...)
-a