onsdag 17. juli 2002, 22:39, skrev du :
Karl Ove Hufthammer skrev i innlegget
Ja, kanskje. Forresten, har de bestemt dykk for om de vil bruka «kobling» eller «kopling»? Og om de vil bruka «-ning»- eller «-ing»-ending? Sjølv føretrekker eg siste i kvart ordpar, men det er kanskje fordi me brukar desse i nynorsk.
Vi (Gaute, Tonje, Axel) går for -ing endelsene, der dette er valgfritt. (Men kanskje vi , ved litt ekstra ettertanke finner noen unntak ...)
G, T & A