-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Håvard,
For Bomål fant jeg mye hjelp på lenken under - der navnene er forskjellige på bokmål og nynorsk er begge former oppgitt. De aller fleste navnene i Debian-fila finnes der, for de andre har jeg improvisert i nb-utgaven. Jeg tror du kan slette uklar-flaggene :-)
Bjørn
http://www.odin.no/ud/norsk/publ/veiledninger/032091-190013/dok-bn.html