Bjørn Steensrud wrote:
og til listen da, sorry du får to mail Bjørn :)
Stemmer for 'ham' - godt norsk :) og dekkende.
Jeg og.
Det er noe annet som skurrer i mine ører:
policy-> politikk
Bør det brukes "praksis" istedet? praksis for informasjonskapsler, dvs. cookie policy? eller rutine, som i "vi skal gå gjennom våre rutiner ..." strategi, kanskje?
politikk betyr politics for meg -
helt enig
Jeg holder på å kompilere opp KDE 2.2beta1 for å se tekstene i sitt rette miljø, og har lagt opp kmckio.po
Ville heller tatt KDE 2.2 fra cvs, da den kommer ut hvert øyeblikk, og beta 1 er gammel med en del kjipe bugs.