fredag 12. september 2003, 14:33, skrev Keld Jørn Simonsen:
On Fri, Sep 12, 2003 at 01:20:45PM +0200, Axel Bojer wrote:
tirsdag 9. september 2003, 16:28, skrev Knut Yrvin:
tirsdag 9. september 2003, 16:18, skrev Keld Jørn Simonsen:
Hva med dreieskive
Jepp, som Knut sier. Dessuten betyr «dreieskive» på norsk det keramikere bruker når de lager kopper osv :-)
Det gør det også på dansk, dvs et ord kan have flere betydninger.
Joda, men det minsker forrvirringen om vi velger et entydig ord :-)
-A.