Måndag 25. april 2005 15:28 skreiv Axel Bojer:
Erv det flere som er av samme mening?
| For øvrig meiner eg alle med hulle kakediagram burde utryddast | frå jordoverflata.
Hulle??
Eg anar ikkje kva den feilstavinga var meint å vera. Eg får unnskylda meg med at det var skrive klokka 00:38 ein laurdag.
Men det eg *meinte* å seia, var at alle kakediagram burde utryddast!