Noen strenger har for eksempel «%1 family uses ...» hvor norsk oversettelse ofte skal ha bindestrek etter variabelen for å ha riktig norsk. La oss si resultatet i programmet blir «mp3 family uses ...», kan jeg da skrive «%1-familien bruker ...» eller blir det rot med variablene?