Kyrre Ness Sjobak skrev:
pps: gjorde det ennå en gang. Sorry... Gammel vane å hoppe på "svar"... Hvorfor har ikke denne lista reply-to tilbake til lista!?!?!?
Hvis du bruger Procmail til at sortere din post, så kan de følgende linjer i ~/.procmailrc på en gang indsætte en fornuftig "Reply-To" (hvis der ikke allerede er en) og arkivere listens beskeder for sig:
----- :0 * ^List-Id: Forum for norsk oversettelse av fri programvare { :0 fw | formail -c -z -a 'Reply-To: i18n-no@lister.ping.uio.no'
:0 I18N-NO } -----
God fornøjelse,
Jacob