Onsdag 10. april 2002 18:31 skreiv Vidar Lkken:
None of its untranslated messages have been translated yet. Please consider taking its translation in charge for the Norwegian nynorsk language. If you decide to do so, please get your team leader (if
Kven er lagleiar? Skal ein berre poste til denne lista, eller er det nokon bestemt?
Litt lenger nede i meldinga finn du adressa til informasjonssida: <URL: http://www.iro.umontreal.ca/contrib/po/HTML/team-nn.html >
Legg merke til at alle desse «robotmeldingane» handlar om kommandolinjeprogram som me ikkje har prioritert særleg høgt i Skulelinux. Me har ein framdriftstabell med dei oppgåvene me prioriterer høgast på <URL: http://developer.skulelinux.no/info/oversettelse/fremdrift.html >. Som du ser, er det nok å ta fatt på. Send melding hit til lista om du vil hjelpa med noko.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes