On fre, 2004-10-08 at 17:22 +0200, Axel Bojer wrote:
smiley - smilefjes (=emoticons - humørfjes?)
Fjesing. Dette er eit ord som allereie er i bruk, og har vore det i mange år.
.ing former er ikke mye brukt på norsk. Dessuten er vel smilefjes mer i bruk. Google: smilefjes 3640, fjesing: 728 «Fjesing» er dessuten «verbing», beskriver altså heller en handling enn en ting, og «smiley» er da vel substantiv?
-ing treng ikkje vere verbing.
fjesing m1 (norr fj&oogon;rsungr, eigl 'den flekkete') giftig fisk av fjesingfamilien, særleg arta Trachinus draco .
men eg synest dette ordspelet er ganske søkt. eg likar også betre "smilefjes".