Keld Jørn Simonsen keld@dkuug.dk skreiv i innlegget news:20030430141023.GA18433@rap.rap.dk:
Jada, alle bankutskrifter og fakturaer som jeg har i min norske bedrift bruker punktum som tusenskiller. Det er ikke et eneste eksempel hvor det ikke brukes.
Det er gode grunnar til å bruka punktum på sjekkar (slik at ein ikkje kan legga til ekstra siffer). Det gjeld *ikkje* valutatal generelt.
Elles delar eg ikkje erfaringane dine med fakturaer og bankutskrifter. Eg har gått gjennom ~alle bankutskriftene, fakturane og sjølvmeldinga eg har fått frå førre år, og desse brukar utelukkande forma:
kr 123 456,78 (ev. med «kr» bak)
Dei brukar altso «,» som desimalteikn og mellomrom som tusenskiljeteikn (litt overraskande var det at alle faktisk brukte tusenskiljeteikn). Dette gjeld for øvrig òg nettbanken min.