Oddmund Åvik wrote:
Kolbjørn Stuestøl skreiv:
Roy Arne Skar wrote:
Er det semje om å bruke «avbildingsfilter» som namn på filtergruppa?
Burde det ikke hete avbildingsfiltre?
Filter er både eintal- og fleirtalsform på nynorsk. På bokmål: et filter - flere filtre.
Ikkje heilt rett. :)
Rettnok ser eg at sume journalistar om seg med "danske" fleirtalsformer av inkjekjønnsord: 'skaper', 'fjeller', osv. Men i Bokmålsordboka har mange inkjekjønnsord (kodenøkkel n3) jamstelte valfrie former i ubunden form fleirtal, både dei som er (mest) vanleg i norsk talemål, og meir riksmålsprega former. Slik er det òg med med 'filter', fleirtal: 'filter' eller 'filtre', som de ser.
Fint å ha noen som kan korrigera. Som du forstår, er språk ikkje mitt fagområde. Burde formulert meg litt mindre bastant ;) Helsing Kolbjørn
/Oddmund