man, 15.12.2003 kl. 19.31 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 15. desember 2003 19:26 skreiv Keld Jørn Simonsen:
Jeg synes også at hjemmekatalog er bedre. Men jeg er dansker og vet ikke hvad som er det beste på norsk. På dansk oversetter vi directory med katalog, og folder med mappe.
Bakgrunnen for valet var at KDE nyleg gjekk over til «folder» konsekvent. (Vel, nesten konsekvent ... I nokre få tekniske samanhengar brukar dei framleis «directory».)
Dette kan vel kun gjøres gjeldende for grafiske grensesnitt? Jeg tror vi skal vente en stund med å oversette «no such file or directory» til «ingen slik fil eller mappe» i kommandolinje- verktøy.