On tir, 2004-08-17 at 17:45 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Sigurd Gartmann sigurd-i18n-no@brogar.org skreiv: Når eg hører «strøk» tenker eg meir i retning av måleprogram og målefilter i fotoprogram (slike som gjer at feriefotoa dine ser ut som dei er målt av Monet eller Matisse).
(då du nemnte feriefoto kom eg til å tenkje på termen "bestrøket papir" (eg veit ikkje kva dette vert kalla på nynorsk) -- "strøk" vert bruk i mange samanhengar, gitt :-)
det er den ekstreme varianten, ja, der strøket er viktigare enn streken. den andre motsetnaden er kanskje ein rein svart/kvitt-strek utan noko særeige strøk.
eg ser forresten at Adobe snakkar om strøkeigenskapane til ein strek i den norske utgåva av Illustrator.