Hans F. Nordhaug:
Då kan du kanskje få grafisk tilgang via VNC (eller berre 'ssh -XC' for den saks skyld)?
Karl Ove, jeg vil egentlig bare ha hjelp i akkurat denne saken - for å spare litt tid siden jeg ikke har en operativ KBabel tilgjengelig. OK?
OK. Eg har ikkje bokmålsdatabasen inne i KBabel (KBabel støttar dessverre berre éin språkdatabase om gongen), so nokon andre får gjera dette.