Fredag 9. august 2002 22:26 skreiv Arne Christian Hårseth:
Resten av funksjonene jeg har påvist mangler mangler faktisk i den versjonen av ressursfilene jeg testet mot.
Veldig rart, eg har testa nett dei same ressursfilene både på Linux og Windows. Funksjonar som ikkje er omsette burde dessutan dukka opp på engelsk, ikkje forsvinna. Eg trur dei ressursfilene som ligg ute no er nyare enn dei du prøvde med, så du kan kanskje lasta ned på nytt? (Endringane eg har gjort no er ikkje med enno.)
AVRUND.GJELDENDE.MULTIPLUM Gjentatt (2.eks) <mangler> AVRUND.GJELDENDE.MULTIPLUM.NED
Retta til AVRUND.OPP og AVRUND.NED (eng. CEILING/FLOOR)
Huh? Feilen var at postfiksene '.NED' og '.OPP' manglet. Det skal være:
AVRUND.GJELDENDE.MULTIPLUM.NED AVRUND.GJELDENDE.MULTIPLUM.OPP
AVRUND.OPP og AVRUND.NED er noen helt andre funksjoner. Eneste feilen med disse var at punktum manglet.
Ja, det var eg som misforsto dei engelske funksjonsnamna.
DAGERIMÅNEDEN DAGERIMÅNED DAGERIÅRET <mangler>
Me held på bestemt form, men legg til punktum mellom orda. (Dersom Excel verkeleg er så inkonsekvent at nokon samansette funksjonsnamn er skilde med punktum og andre ikkje, trur eg me berre skal gi blaffen i heile Excel-kompabiliteten. Makan til rot! ;-) )
OK Kanskje du rettet opp i Regnarkfunksjoner.html også da?
Ikkje enno, men det skal me gjera.
MOTTATT MOTTATT.AVKAST
Kvifor vil du leggja til AVKAST? Det engelske namnet er berre «RECEIVED».
Fordi det er det MS har oversatt funksjonen RECEIVED til. Her er utdrag av MS sin hjelpetekst: "Returnerer summen som mottas ved forfallsdato for et fullinvestert verdipapir." Det er vel ikke helt unaturlig å kalle dette en avkastning?
Neidå, det får stå ;-)
OPPHØY OPPHØYD.I
Tja, kling ikkje OPPHØY(2;5) betre enn OPPHØYD.I(2;5)?
Tja. OPPHØYD.I er MS sin oversetting. Ser ingen grunn til å avvike fra MS sin oversetting i dette tilfellet.
Kanskje ikkje, skal få stå den òg.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes