Unni Knutsen wrote:
Quoting Axel Bojer axelb@skolelinux.no:
Det er et fint tilbud. Når vi har oversatt OpenOffice.org har vi brukt å sende ut oversettertester, bare for å se om ferdighetene er tilfredsstillende, siden dette dreier seg om et formelt oppdrag. Alle som søker får en slik.
Når hadde dere eventuelt hatt anledning til å arbeide?
Alt forutsatt at søknaden går inn, hvis ikke måtte det blitt frivillig arbeide, vet ikke om dere hadde vært interesserte i det også?
Søknadsfristen er neste uke, og vi kan ikke starte før versjon 3.0 av Koha er ute, da den vil føre med seg store endringer. Per i dag er ikke den klar, og de ansvarlige hadde intet svar på når det kan bli.
Hilsen Axel Bojer
Det er helt i orden at vi blir testet.... Det er jo det vi utsetter studentene våre for hel tiden
Vi kan starte når som helst fra slutten av januar. Vi har mye sensur av eksamensoppgaver i første delen av januar.
Vi har tilbudt oss å gjøre dette fordi vi bruker Koha ved Høgskolen i Oslo, JBI. Systemet er derfor kjent for oss og vi har en klar "egeninteresse" som institusjon i prosjektet. Vi gjør ikke dette for å tjene penger.
Jeg fikk demonstrert versjon 3.0 i forbindelse med et møte om Open access og utviklingsland i Dakar i august. Det jeg har sett gjør det verdt å vente på!!! Er forundret over at det har tatt såpass lang tid å få lansert 3.0.
La oss holde kontakten om dette!
Marit Kristine får korrigere meg hvis jeg har skrevet noe hun er uenig i.
Veldig bra! At dere kjenner systemet er jo en kjempefordel også :-)
Vi får håpe 3.0 kommer om ikke så lenge.
Hilsen Axel