Fredag 30. juli 2004 19:12 skreiv Eskild Hustvedt:
Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Fredag 30. juli 2004 17:24 skreiv Eskild Hustvedt:
Hadde vært greit å vite hva jeg burde begynne å oversette. Spesifike filer burde være best. Har sjekka head-kde kdelibs/kdebase men har ikke funnet så mye.
Eit heitt tips er kmail.po og dei andre filene i head-kde-i18n/nb/messages/kdepim. Fristen for KDE 3.3 er 4. august, så all hjelp med å få ferdig så mykje som mogleg er velkomen.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Jeg jobber nå med kmail.po :)
Hei eg jobbar med kmail.po på nynorsk. Eg startar frå slutten av fila, så viss du (Eskild) oppdaterer ofte så vil du etterkvart få med mine omsetjingar.
Det er første gong «spam»-filtrering blir innebygd i kmail i denne versjonen. Eg føreslår at vi nyttar reklame som omsetjing av spam.
Håvard