* Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug@hiMolde.no [2004-11-11 09:58:27 +0100]:
Hei,
noen gode forslag til "referrer"? Jeg fant et - "inngående peker" - men var ikke fornøyd. Jeg prøver egentlig å oversettte "Last referrers" (brukt mye i weblogger) og synes ikke "Siste henvisninger" var helt topp...
«Siste henvisere» må det vel være i såfall?
Eivind