[Dan Åsen Hansen]
Noe av det jeg sliter litt med er å bestemme meg for hvor jeg skal starte (utrolig dyktig prokrastinator), så alle tips mottas med takk. En annen ting er at den eneste kontakten jeg har med andre oversettere er denne e-postlisten her, og den dreier seg vel hovedsakelig om nynorsk og ikke bokmål :)
Vi er da flere bokmålsoversettere her. Som KDE-bruker selv vil jeg vel foreslå å starte med konsole, korganiser og dolphin, men det er vel nok å ta tak i. :)