Torsdag 7. april 2005 21:32 skreiv Terance Edward Sola:
Er det noen show-stoppers for å bruke tjeneste da?
Dette diskuterte me i desember 2001. (Sjå etter tråden «kcmlanbrowser er ulike i nb og nn» i listearkivet.) Den gongen enda me opp med «nisse». Eg synest framleis det er eit knallgodt ord. «Teneste» er eit meir generelt ord, slik eg ser det. Ei teneste treng ikkje vera levert av ein nisse, men kan til dømes koma frå ein tenar.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes