Ah, okei.
Det ser ut til at du hadde rett i at man skulle sende det inn til roboten de har, men roboten påstår nå at man må ha blitt medlem i Translation Project sitt bokmålslag (https://translationproject.org/team/nb.html) for at den skal kunne godkjenne innsendte oversettelser. Siden meldingslisten deres tross alt står oppført som kontaktadressen til det bokmålslaget, håper jeg da at det hadde vært mulig å få ordnet.
Hilsen, Imre Eilertsen
Den 13/08/2019 19.31, skrev Karl Ove Hufthammer:
Imre Eilertsen skreiv 13.08.2019 19:03:
Jeg har nå fullført en oversettelse til bokmål av Leafpad, men hver gang jeg legger med PO-filen til denne E-postadressen, får jeg feilmelding tilbake om at meldingen har for mange spampoeng (Spesifikt 6,1 poeng). Kjenner dere til noen andre/bedre måter for meg å sende inn oversettelser til dere i stedet?
Hei, Imre!
Så vidt eg kan sjå, foregår omsetting av Leafpad ved «The Translation Project». Du skal altså senda fila til TP-roboten, ikkje til denne lista. Du finn meir informasjon om korleis på https://translationproject.org/html/robot.html
Når det er sagt, vart den siste versjonen av Leafpad gitt ut for omtrent 10 år sidan, og det ser ikkje ut til å ha vore noko vidareutvikling sidan då. Men du kan jo alltids prøva å senda inn omsettinga, og sjå om det får fart i sakene. :)
Vennleg helsing Karl Ove Hufthammer