Sundag 24. februar 2008 skreiv Håvard Korsvoll:
Det er Karl Ove som styrer med innmelding til KDE oppstruams. Eg går ut frå at det er i orden.
Eg har sjekka litt i KDE-arkivet. Siste innmelding til kde3-versjonen var 10. februar i år, av huftis. Diffen for den innmeldinga er vedlagt.
I loggen står dette:
r773113 | huftis | 2008-02-10 11:22:34 +0100 (Sun, 10 Feb 2008) | 1 line
Fixed syntax errors in Norwegian Bokm?\195?\165l translation (bug #155795).
Så eg reknar med at alle dei andre endringane som er lagt inn blei med i den innmeldinga.
Eg la berre inn endringa for kmail her. Veit ikkje om oppdateringsskriptet mitt fungerer med KDE 3 lenger, so eg vil berre melda inn enkeltendringar som folk ber meg om (gjerne med ein diff mot KDE 3-SVN).