Axel Bojer skreiv:
Håvard Korsvoll wrote:
Hans F. Nordhaug wrote:
- Klaus Ade Johnstad klaus@skolelinux.no [2007-12-29]:
I kde når jeg høyreklikker, så kan jeg velge "Lag ny->Mappe", når jeg gjør det så blir jeg spurt om "katalognavn", forvirrende.
Ja, det var forvirrende. Jeg tror jeg prøvde en finne teksten "katalognavn" da du sendte denne meldingen for lenge siden - uten hell. Karl Ove, kan du bekrefte at dette er fikset i gjeldende oversettelse?
Hei
Eg ser det er retta i kde4-stable og kde3-stable. Det er ikkje retta i kde-3.5.5, som er den versjonen som Debian Edu brukar. Dette blir retta neste gong vi lastar opp oppdaterte språkpakkar.
Apopos det, ble endringene jeg sendte inn (og ba deg legge inn) noengang meldt inn, så de kom med i kde 3.5.9 som nettopp kom?
Desse endringane er blitt med i den siste pakka for 3.5.5, som vert brukt i Debian Edu. Denne pakka blei generert 2. februar, så den siste buggen er ikkje fiksa der. Kanskje vi bør bygge ei ny pakke igjen.
Det er Karl Ove som styrer med innmelding til KDE oppstruams. Eg går ut frå at det er i orden.
Eg har sjekka litt i KDE-arkivet. Siste innmelding til kde3-versjonen var 10. februar i år, av huftis. Diffen for den innmeldinga er vedlagt.
I loggen står dette: ------------------------------------------------------------------------ r773113 | huftis | 2008-02-10 11:22:34 +0100 (Sun, 10 Feb 2008) | 1 line
Fixed syntax errors in Norwegian Bokm?\195?\165l translation (bug #155795). ------------------------------------------------------------------------
Så eg reknar med at alle dei andre endringane som er lagt inn blei med i den innmeldinga.
Håvard
Index: messages/kdepim/kmail.po =================================================================== --- messages/kdepim/kmail.po (revision 773113) +++ messages/kdepim/kmail.po (revision 773112) @@ -1,3 +1,4 @@ +# translation of kmail.po to Norwegian Bokmål # Copyright (C) 2003, 2004, 2005, 2006 Free Software Foundation, Inc. # # thor, 2005. @@ -13387,7 +13388,7 @@ "%REM="Default new message template"%-\n" "%BLANK" msgstr "" -"%REM="Standardmal for ny melding"%-\n" +"%REM="Standard mal for ny melding"%-\n" "%BLANK"
#: templatesconfiguration.cpp:518 @@ -13397,8 +13398,8 @@ "%QUOTE\n" "%CURSOR\n" msgstr "" -"%REM="Standard svarmal"%-\n" -"På %ODATE , %OTIMELONG skrev du:\n" +"%REM=«Standard svarmal »%-\n" +"På %ODATEEN , %OTIMELONGEN skrev du:\n" "%QUOTE\n" "%CURSOR\n"
@@ -13409,8 +13410,8 @@ "%QUOTE\n" "%CURSOR\n" msgstr "" -"%REM="Standardmal for svar til alle"%-\n" -"På %ODATE , %OTIMELONG skrev %OFROMNAME:\n" +"%REM=«Standard mal for svar til alle»%-\n" +"På %ODATEEN , %OTIMELONGEN skrev %OFROMNAME:\n" "%QUOTE\n" "%CURSOR\n"
@@ -13428,9 +13429,9 @@ "%TEXT\n" "-------------------------------------------------------\n" msgstr "" -"%REM="Standardmal for videresending"%-\n" +"%REM=«Standard mal for videresending»%-\n" "\n" -"---------- Videresendt melding ----------\n" +"---------- Forwarded Message ----------\n" "\n" "Emne: %OFULLSUBJECT\n" "Dato: %ODATE\n" @@ -13448,17 +13449,20 @@ #: templatesinsertcommand.cpp:48 #, fuzzy msgid "Insert Command..." -msgstr "Sett inn kommando …" +msgstr "Sett &inn kommando …"
#: templatesinsertcommand.cpp:51 +#, fuzzy msgid "Original Message" msgstr "Opprinnelig melding"
#: templatesinsertcommand.cpp:54 +#, fuzzy msgid "Quoted Message" msgstr "Sitert melding"
#: templatesinsertcommand.cpp:58 +#, fuzzy msgid "Message Text as Is" msgstr "Meldingstekst uten endring"
Sundag 24. februar 2008 skreiv Håvard Korsvoll:
Det er Karl Ove som styrer med innmelding til KDE oppstruams. Eg går ut frå at det er i orden.
Eg har sjekka litt i KDE-arkivet. Siste innmelding til kde3-versjonen var 10. februar i år, av huftis. Diffen for den innmeldinga er vedlagt.
I loggen står dette:
r773113 | huftis | 2008-02-10 11:22:34 +0100 (Sun, 10 Feb 2008) | 1 line
Fixed syntax errors in Norwegian Bokm?\195?\165l translation (bug #155795).
Så eg reknar med at alle dei andre endringane som er lagt inn blei med i den innmeldinga.
Eg la berre inn endringa for kmail her. Veit ikkje om oppdateringsskriptet mitt fungerer med KDE 3 lenger, so eg vil berre melda inn enkeltendringar som folk ber meg om (gjerne med ein diff mot KDE 3-SVN).