Tysdag 27. august 2002 11:08 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Onsdag 14. august 2002 23:35 skreiv Arne Christian Hårseth:
Regneark, Generelt: Bytt ut "enter" med "linjeskift".
Viser til dei språklege retningslinjene att: <URL: http://i18n.skulelinux.no/retningslinjer.html >
Apropos tastenamn ... To tastar som ikkje står i lista, og som eg kanskje er mest i stuss på, er «Space» og «Backspace». (Gjer me forskjell på tastar med påtrykt namn og tastar med berre symbol?)
Kva heiter den Windows-tasten som ligg lengst til høgre, med bilete av ein slags meny på? (MS har sikkert eit namn?)
Skal begge linjeskifttastane heita «Enter», eller skal den med pilsymbolet på heita «Return»?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes