j
k
j a
j l
On Fri, Aug 16, 2002 at 11:15:46PM +0200, Axel Bojer wrote:
Merk datoen. Denne lå i køen til i18n-nb, og jeg hadde ikke oppdaget det før nå. Noen som har lyst til å ta over som moderator for mailinglista?
Back to the thread
Back to the list