j
k
j a
j l
On Tue, 2 Oct 2001, Knut Yrvin wrote:
Hva med å oversette hjelpesidene også?
Tiltredes! Det er snakk om et ganske annet volum, dog. Har danskene kommet noe på vei med dette?
Etter hva jeg forstår er disse på engelsk?
Jepp.
Back to the thread
Back to the list