Hva med å oversette hjelpesidene også? Etter hva jeg forstår er disse på engelsk?
mvh Knut
-----Opprinnelig melding----- Fra: Gaute Hvoslef Kvalnes [mailto:gaute@verdsveven.com] Sendt: 2. oktober 2001 14:14 Til: i18n-no@lister.ping.uio.no Emne: [i18n-no] Fwd: Proposal for KDE 2.2.2 release
Det ser no ut som om me får KDE 2.2.2 i november. Her kjem ikkje originaltekstane til å endra seg stort (det meste av utviklinga er konsentrert om KDE 3, tidleg i 2002), så her får me sjansen til å forbetra KDE-omsetjingane endå meir.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes