Sundag 14. desember 2003 22:17 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Eg har gått laus på kdebase, og har funne nokre ord me kan diskutera:
... og så eitt ord til:
«author»: Av ein eller annan grunn er det vanleg å kalla programmeraren for «forfattar». Eg stemmer for «utviklar» i staden.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes